понеділок, 28 червня 2010 р.

Робота із запереченнями в мережевому маркетингу

Записки млм-снайпера. Заперечення.

Записки млм-снайпера. Заперечення 3 можна прочитати тут.

Записки млм-снапера. Заперечення - 4 можете прочитати тут. 

Записки млм-снайпера. Заперечення 5 можна прочитати тут. 

Записки млм-снайпера. Заперечення 6 можна прочитати тут. 

Одвічне питання в мережевому маркетингу (а заодно одне із стандартних відмов) "Що буде, якщо в один день всі люди будуть працювати в млм-компаніях?" А нічого… час зупиниться, Земля зійде з орбіти, в нас буде два Сонця, вода потече вверх по руслу. Наскільки абсурдне питання – така й відповідь. Не хочеться ображати тих, в кого виникає таке, на перший погляд, справедливе питання. Нічого не буде.


Для того щоб таке сталося потрібно, щоб співпало занадто багато факторів.
Возражения в млмОдин і, на мою думку, найголовніший – заперечення людей. Люди не роботи. Вони не можуть завжди на будь-яку (іноді навіть вигідну) пропозицію відповідати так. Казати "ні" – це своєрідний захисний бар'єр від всякого роду "хламу". Рішення "ні" приймаються на основі власного попереднього досвіду, своїх внутрішніх установок, способу мислення, впливу інших людей тощо.

Давайте трошки пороздумуємо. Уявіть ситуацію, що всі люди, до яких ми звертаємося із пропозицією про млм-бізнес – кажуть нам однозначне так. При чому постійно. Через декілька років, а можливо й місяців, абсолютно всі люди будуть дистриб'юторами всіх млм-компаній.  Матриця якась. Абсурд, правда?

І тут рятівником стають ті самі "заперечення". Та ж сама ситуація. Новий наш партнер починає працювати. В нього є список знайомих. Люди не відмовляють, не заперечують. Він підписує всіх. Те ж саме і з його партнерами. Виникає питання: "Чи залишив би в такому випадку хтось млм бізнес?" Я думаю що ні. 

Справедливий висновок – основна причина швидкого залишення бізнесу – заперечення. Точніше не самі заперечення, а неправильне відношення до них. Нові ваші партнери починають шукати своїх партнерів, а тут заперечення, відмова, друга, третя… Новачок починає боятися за четверту відмову, йому ніяково, він втратив віру в себе (Уявляю собі справжнього снайпера, якому заперечує його жертва – смішно правда. Тоді чому на нас мають по іншому впливати заперечення?).

Похмілля із NSPНеправильне відношення до заперечень і відмов призводить до того, що наші, на перший погляд, перспективні партнери занадто рано покидають млм-бізнес. Наступний висновок. Якщо Ви навчитеся правильно працювати із запереченнями – станете справжніми професіоналами мереженого маркетингу. Істинними млм-снайперами. Адже в снайпера є куля, а їй наплювати на якісь там заперечення.

Вважаю, що є три простеньких етапи в пізнанні професії роботи із запереченнями для істинного млм-снайпера:

1. Навчитись працювати із запереченнями самому.
2. Навчити працювати із запереченнями 3-х 4-х партнерів.
3. Допомогти отим 3-4 партнерам знайти інших декількох активних партнерів.

По суті все дуже просто, але не легко.

Ну що ж поїхали. Думаю в одному пості не вийде викласти все настільки детально як я би хотів. Але я не обмежуся одним постом й буду описувати тонкості роботи з відмовами до тих пір, доки тема не буде вичерпана.

Отже, майстерність роботи із запереченнями, як і будь-яка інша майстерність (в тому числі й майстерність снайпера) має певні складові. Ось вони:
Мережевий прохач
- чітке уявлення того, що являє собою заперечення;
- повне розуміння причин, через які люди заперечують;
- правильне відношення до заперечень;
- володіння ефективною технікою роботи із запереченнями;
- знання основних "шаблонних відмовок".

Як ви думаєте, яка із складової найбільш важлива? Я вважаю, що правильне відношення до заперечень. Саме на ньому я побудував свій вступ. Адже якщо не буде правильного відношення новачок навіть нічого й не успіє навчитися. Якщо його відношення до заперечень буде вірним, то все інше просто прикладеться. Побудова нормального відношення до заперечень – це наче одягання на снайпера захисних споряджень: шолому, бронежилету й маскування. Якщо все спорядження одягнено правильно – не так страшно снайперу на вогневій точці. Він знає, що він озброєний і добре захищений – і це додає мужності.
Уявіть собі снайпера, який одягнений в жовту сорочку й червоні штани на зеленому полі. При тому ще й без шолома та бронежилета. Він навіть не встигне цівку зарядити…
Ну а тепер поїхали по пунктам.

Чітке уявлення того, що являє собою заперечення.
У снайпера це звучить так – чим більше він знає про ціль – тим більша ймовірність правильного виконання завдання.
Що ж таке заперечення (мені здається що на російському вони звучать більш об'ємно – "возражение")?

Ви іноді сиділи перед телевізором із пультом в руках і раптом захотіли попити свіже вижатого соку? У вас появилося бажання. Треба вставати, включати соковижималку, добре, якщо апельсини ще є в холодильнику. А якщо їх не має? Треба спускатися в магазин, а на вулиці дощ. Вся природа противиться, заперечує вам.

Так само із ранньою пробіжкою. Ви добре розумієте, що це корисно, але тіло так противиться, заперечує.

Недавно дивився випуск американської програми (дивлюся її тільки через те, що вона на англійській мові) "Руйнівники міфів". Там досить цікавий дослід був. Руйнівники хотіли розвіяти міф про те, що якщо легковий автомобіль приблизити до великої фури (вантажного авто) на швидкості, то він буде споживати менше палива під час руху. Адже він їде в межах дії низького тиску, який створює вантажний автомобіль. Довгий час думали, що повітря не має такого сильного опору.

Виявилося, що легковий автомобіль дійсно споживає менше палива на цілих 55 відсотків, якщо їде зразу після фури (на відстані 1-1,5 метра). Бачите? Руху вперед заважає, противиться, заперечує сама природа. Що говорити про бізнес. Тут заперечення й відмови на кожному кроці. Млм-бізнес не вийняток.

Тому можна дійти до висновку, що будь-якого виду заперечення - це опір руху. Так влаштована природа. Одне із нерозгаданих таїнств. У снайпера ціль також противиться…

Інший цікавий висновок щодо визначення поняття заперечень. Уявіть собі, що це валюта. Валюта, яку необхідно заплатити за успіх в млм. В різних видів успіхів різні валюти, якими приходиться розплачуватися за успіх. В гребців це розірвані в кров долоні. В боксерів – розбиті в кров долоні (іноді й обличчя). В президентів – це нехватка часу для родини. У істинних млм-снайперів – це заперечення й відмови. Чим більше валюти ви готові заплатити за успіх (чим більше почути заперечень) тим скоріше прийде успіх, визнання, пасивний дохід.

Тепер деяка статистика. У вас вона буде своя. А зараз пропоную вам свою. Моя для вас буде як своєрідний фундамент. Із перших 50 чоловік я залучив до бізнесу трьох. Тільки один із них остався і являється поки моїм найактивнішим партнером. Навіть мене перемагає (Атаманюк Володимир). Далі статистика пішла краще. Не без допомоги мого спонсора звичайно.

Підписую приблизно одного із трьох. Активно займаються приблизно один із десяти підписаних. От вам статистика. Аби знайти одного активного потрібно отримати сотні різних заперечень і тридцять відмов. Оце ціна за успіх, яку я особисто плачу. А ви шукайте свою статистику.

Звідси ще одне цікаве спостереження. Робота із запереченнями – це напрацювання статистики. Кожен напрацьовує свою статистику, а потім постійно її покращує. Є тут трошки чогось із спортивного азарту. Я думаю що статистика починається із 100 проведених зустрічей. А до цього про якусь бодай мінімальну об'єктивність не може йти мови. Вмішується його величність Випадок.

Можна зрівняти пошук снайперів млм із пошуком джокера в колоді. В колоді є 52 карти і два джокера. І ви точно знаєте, що вони там є. Ви їх починаєте шукати. Я думаю, що ви не зупинитеся, коли будете на 50-й карті, адже ви точно знаєте, що джокери там є.

Інше цікаве спостереження. Заперечення – це наші друзі. На це є дві причини. Перша, якщо би не вони, то була можливою би ситуація, яку я описував на початку. Коли всі люди планети є дистриб'юторами всіх млм компаній. Тут ми можемо дякувати запереченням, нашим друзям, за те, що мережевий бізнес буде довговічний. Адже є заперечення, є й відмови, відповідно постійно є потенційні партнери. Друга. Найстрашніша ситуація для істиного млм-снайпера - це коли людина, якій запропоновано млм-бізнес, просто мовчить. Ніяких заперечень, емоцій, думок, тверджень. Людина просто мовчить. Це наче страшний сон. Просто людині, яка нічого не заперечує, НЕ ЦІКАВО! Ні ви, ні ваша пропозиція. У вас навіть не має шансів взнати чому, бо людина нічого не заперечує. А коли вона заперечує, називає свої аргументи - як мінімум їй цікавий сам діалог.

Іще цікавинка. Рівень майстерності роботи із запереченнями є показником самооцінки людини. Я часто бачу як відбувається особистісний ріст вашого партнера по мірі роботи із запереченнями. Ясний погляд, чітка впевнена хода, дзвінкий голос, позитивна енергія – це все є результатом підвищеної самооцінки, яка приходить після частих обробок заперечень. Я думаю, що не зроблю відкриття, коли скажу, що високооплачуваний менеджер по активним продажам планку самооцінки ставить високо. Це людина впевнена в собі, для якої певна проблема – це новий виклик. Майстри по активним продажам – найкращі практики роботи із запереченнями.

Якщо ви настроєні серйозно, то для вас із часом нормальною буде наступна ситуація. Ви розказуєте своєму другу про можливості мереженого маркетингу. А він відповідає: "Та ну, це дитячий садок". Коли ви опрацьовуєте його заперечення, він задумується: "А можливо тут щось є?" І через рік він зі сцени вам об'являє: "Дякую тобі, мій дорогий спонсор, що рік тому назад ти подарив мені таку можливість, дякую, що ти був такий наполегливий". Після таких публічних слів самооцінка в будь-кого підніметься на цілий порядок.

На сьогодні все. Продовження теми в наступних очерках млм-снайпера.

Початок очерків можна прочитати тут ("філософія кулі або млм снайпер").

А тут можете прочитати продовження очерків по роботі із запереченнями.

Ну і на десерт невеличке відео для підняття настрою. Якщо хоч одна людина усміхнеться - я стану щасливіший, а світ світліший.


З повагою,

лідер компанії NSP Сергій Гартингер

Немає коментарів:

Дописати коментар