середу, 21 липня 2010 р.

Робота із запереченнями в мережевому маркетингу (продовження)

Записки млм-снайпера. Заперечення - 3.


Третій і, думаю, що найважливіший елемент майстерності робити млм- снайпера із відмовами – правильне відношення до заперечень.

"Правильне відношення" називаю із деякою обережністю. Адже правильність часто буває суб'єктивною. Як казав стародавній філософ: "Правда в кожного свою – істина одна".


Про те чому важливе правильне відношення до заперечень та відмов я вже писав у попередніх записках млм-снайпера, тому більше зупинятися на цьому не буду.

Правильне відношення до заперечень будується на фундаменті правильних внутрішніх установок, свого роду психологічних переконань. Вони, як правило, зводяться до простих тез, які наша підсвідомість тримає в голові.

Ось основні установки правильного відношення до заперечень в мережевому маркетингу:

- заперечення – це наші друзі;
- заперечення мають свою ціну;
- заперечення – це напрацювання статистики.

Розглянемо ці твердження більш детально.

Чому заперечення в mlm це наші друзі?

Для новачків мережевого маркетингу (я думаю, що до цієї категорії можна віднести і новачків у активних продажах) вони виглядають жахом. Це страшні монстри, які засліплюють очі й паралізують волю. А що буде, якщо він відмовить? Що він про мене подумає, що інші подумають. Так відкрию вам секрет. Їм наплювати на ваші переживання. І через дві години після відмови людина забуде про розмову із вами. Так чи варто через це хвилюватися?

Для професіоналів млм страхи зовсім інші. Для них найстрашніша зустріч із потенційним партнером виглядає приблизно так. Майбутній партнер сидить навпроти, дивиться в сторону скляними очима, колупається в зубах і чекає, коли закінчиться зустріч. А потім в кінці каже: "Забудьте мій номер телефону". Для мережевого снайпера це кінець, це провал завдання.
Друзі млм снайпера

Чому? Людина не просто відмовила, вона навіть не зацікавилася розмовою. Якби вона хоч щось заперечувала – це перший крок. Адже людині, як мінімум, вже цікаво. Навіть якщо це незгода, заперечення, – контакт є. Навіть якщо є аргументи проти (які можна акуратно обробити), контакт відбувся. Навіть якщо після заперечень була повна відмова – залишилися дані для аналізу.

Тому істинний млм-снайпер терпеливо чекає реакції від потенційного партнера. І радіє цій реакції, навіть якщо вона негативна (заперечення). Саме тому гуру мережевого маркетингу так радіють своїм друзям – запереченням.


Друге твердження – заперечення мають свою ціну.

Монету ціни заперечень пропоную розглянути із обидвох сторін. Перша. Заперечення – це валюта, ціна, яку необхідно заплатити за успіх у мережевому маркетингу. Приблизно як у інвестора – спочатку платиш певну суму грошей, а потім живеш на відсотки.

Так само й тут. Платиш 400 заперечень і 40 відмов отримуєш істиних млм-снайперів і пасивний дохід від їх роботи. Чим більше заплатиш, тим більший вихлоп.

Друга сторона монети. Конкретну ціну кожного заперечення чи відмови можна розрахувати. Якщо ви вже отримуєте якісь кошти (наприклад різницю між оптовою та роздрібною ціною вашого товару) то їх просто необхідно розділити на кількість відмов або заперечень, які ви отримали за період вашого заробітку.

Наприклад, цього місяця ви заробили 40 доларів. При цьому провели 40 зустрічей. Всі відмовили, згодився тільки один друг. Отже ціна кожної відмови – приблизно 1 долар.

І тепер саме головне. Ви радієте (звичайно не так сильно як при рекрутуванні) відмові, бо тільки-що ви заробили 1 долар. Ще краще – можете сказати про це партнеру, який вам відмовив. Як мінімум його заінтригує…

Якщо ви ще не зробили свої перші кроки і зустрічі – користуйтесь початковою статистикою вашого спонсора. Випросіть в нього таку статистику.

Третє твердження – заперечення в мережевому маркетингу – це напрацювання статистики.

Це більше стосується відмов. Збирайте свою статистику відмов. І тоді з часом ви зрозумієте, що заперечення це не остаточна трагедія, це не кінець світу. Це просто гра чисел. 20 шт. ні, 1 так; 100 шт. ні 8 так…
МЛМ статистика

Для початку можу вам дати свою статистику, можете відштовхуватися від неї. Але вона не буде об'єктивною через наступні причини:
-    більшість людей із мого списку проживають в іншій місцевості, й тому їх я пробував переконати по телефону;
-    всі зустрічі та телефонні розмови я проводив самостійно, бо мій спонсор проживає за 600 км від мене.

Список із 200 імен. Із них рекрутовано 24. Постійними клієнтами стали 11, активно займаються 2(!). От таку початкову ціну я заплатив. Тепер і ви знаєте приблизну ціну (з часом, я впевнений, у вас буде своя). Тепер ви Знаєте, що в колоді було 200 карт і серед них було 2 джокери. Як би склалося може життя, якби я зупинився після 2-ї, 3-ї карти? Не знаю. Але ви повинні точно знати, що джокери все-таки там є! Ви їх знайдете, можливо в кінці, можливо на початку. З кожною відмовою азарт тільки наросте. А це саме таке налаштування як треба. Тепер у вас все вийде.

Не можу не згадати анекдот на цю тему про снайпера-невдаху.

Сидить чеченський найманий снайпер-невдаха в укритті й чекає жертву. Дивиться йде руський солдат. Роздивляється погони – три великі зірки. Розкриває найманець блокнот і дивиться: три великі зірки – полковник – винагорода 300$. Поки настроївся стріляти полковник пропав із виду. Спостерігає далі. Новий солдат. Знову на погони – одна велика зірка. В блокнот – майор – винагорода 200$. Поки подивився – майора нема. "Наступного разу буду стріляти відразу, а потім підрахую гроші. Знову солдат. Баах. Жертва. Дивиться на погони – дві маленькі зірочки. Блокнот – прапорщик – штраф 500$.

Бажаю бути снайперами-щасливцями із своїми млм-полковниками.

На традиційний десерт – кусок позитиву. Усміхніться і хмари пройдуть.




З повагою,
Сергій Гартингер, лідер NSP

Немає коментарів:

Дописати коментар