неділю, 18 квітня 2010 р.

Філософія кулі або снайпер МЛМ

Стихія МЛМ. Така суперечлива, різноманітна, незрозуміла, приваблива, страшна, світла, темна, заворожуюча, прославлена, заплямована. Чому одні такі щасливі в мережевому маркетингу, а від інших тільки й чути cкарги. Чому одні беруть й роблять прості речі й досягають результатів, а інші "крякають". Я не знаю… Це, напевно, таїнство життя. Думаю причини в самих людях.
Можливо філософія кулі дещо пояснить.

… для НЕЇ не має значення ні соціальний статус, ні вік, ні стать. Не має значення де ти живеш, ким ти став, чи ким ти не став. Для НЕЇ не має значення чи ти здоровий чи хворий, скільки в тебе дітей, що ти залишиш після себе. ЇЙ все-одно, що в тебе плани на завтра. ЇЙ без різниці майбутні емоції твоїх близьких та рідних. Не має значення обстановка, погода, охорона. ВОНА створена та ідеально підходить тільки для однієї мети – вразити ціль. ВОНА – куля, ти – ціль. І цим все сказано. Ти навіть не встигнеш відчути біль чи почути постріл, бо ВОНА швидша за звук.

Тисячі книг написано про постановку цілей та планування. Виникає п
итання, чому так багато людей читають ці книги, і чому так мало їх застосовує? Хоча, можливо, я помиляюсь. Не має кращого порівняльного образу для схеми "ціль – планування – результат" ніж "снайпер – куля – ціль". Мене завжди заворожував образ снайпера: вольовий, впевнений, спокійний професіонал. Він завжди бачить результат наперед.

Його робота – це вічна постановка цілей, підготовка плану та його реалізація. То може й нам, млм-снайперам, варто так само робити? Визначити головну ціль життя, роздробити її на частини, докласти деякі проміжні цілі, спланувати й досягти їх. Ціль завжди має бути чітко виражена. Уявляю снайпера, який іде на охоту, не знаючи на кого.

Це можуть бути чіткі образи того, ким ви хочете бути в млм: чи яскравим оратором, чи хорошим другом, чи крутим бізнесменом. Чим більше деталей, тим краще. Для мене найбільш об’єктивними та чіткими ознаками цілей були і є цифри. Адже цифри не можна обманути. 5 тис. доларів це завжди 5 тис. доларів. Цифрами можна описати такі цілі як величина доход
у, період часу, кількість нових друзів тощо. Думаю, що без цифр при постановці цілей не обійтися взагалі.

Коли ціль поставлена, пора перейти до планування. Планування – це репетиція перед великим виступом, розминка перед стартом.

У снайпера планування та підготовка взагалі займає 99 % часу. І тільки 1 % - це безпосередньо постріл. Постріл був би взагалі не можливим без отих 99 %. Планування – це найважливіша та найоб'ємніша частина роботи. Думаю млм-снайперу не варто зловживати своїм часом на планування. Але, принаймні, десяту частину активних дій в будь-якому випадку має займати планування. Деякі цікавинки із мого досвіду:


- намагайтесь зразу вкласти в план найбільші цілі, тому що потім для них може не залишитися місця (як у відро – спочатку великі камені, потім малі, потім пісок і на кінець заливайте воду).

- Завжди поділяйте всі справи на "важливі" та "нагальні". Спочатку виконуйте "важливі", потім "нагальні".

- Завжди носіть із собою ручку і блокнот – іноді цікаві ідеї приходять у туалеті.

- Виділіть зручний для
вас час і щодня аналізуйте виконані справи та плануйте нові (з часом стане дуже приємно викреслювати вирішені справи).

- Навчіться казати "ні" викрадачам вашого часу (завжди є злочинці, які намагаються забрати ваш найдорогоцінніший капітал – час).


- Спіть лише стільки, скільки потрібно вашому організму, а потім спробуйте на одну годину менше, можливо цього буде
достатньо.


Намагайтесь максимально ефективно використовувати свій час. Кожного дня запитуйте собе: "Як я можу
найкраще використовувати свій час?". Ефективне використання часу прошу не плутати із вічною показною спішкою, квазі-зайнятістю. Крім справ та результатів елементами плану має бути відпочинок та дні повної пасивності.

Ще детальніше планування в млм можна прочитати на сайтi.

Іноді варто на планування та час подивитися зі сторони. Як в притчі про одного сільського снайпера…

Одного разу імператор вирішив об'їхати свої володіння і подивитися як живуть його піддані. В одному бідному селі він побачив багато вражених прямо в яблучко мішеней. Імператор зразу ж захотів побачити вправного стрільця. До нього привели селянина. Імператор спитав: "Як тобі вдається так влучно стріляти". На що селянин спокійно відповів: "Я спочатку стріляю по огорожі, а потім стріли обвожу колами".

Досить цікавий та нестандартний підхід до вирішення проблеми влучної стрільби.
Так само й нам іноді варто залишити логіку та усвідомлене мислення позаду. Просто сісти в тишині й ні про що не думати. Такі години спокою іноді дають неймовірні нестандартні рішення.

А ще концентрація. Абсолютна, всепоглинаюча, яка не залишає шансів. Цікаво дивитися на снайпера в момент пострілу. Здається він не дихає, навіть серце не б'ється. Все навкруги зникає. В цей момент ніщо не має значення. Тільки ціль та постріл. Час зупинився. Простір рахується тільки відстанню до цілі. Напруження досягає апогею. Здається в цей момент навіть бомба не зрушила б його з місця. Ніщо не видає тривоги. Він наче статуя. Це тільки кота видає кінчик хвоста, а снайпера - ніколи й ніщо. Я думаю здатність до високої концентрації є відмінністю, яка відділяє успіх від посередності. Корені концентрації виходять із східної філософії йоги. Ніхто не піддасть сумніву можливостей великих індійських йогів, філософія яких просякнута духом концентрації.

Для млм-снайпера така риса як здатність до концентрації могла би бути сильною конкурентною перевагою. То ж як в побуті застосовувати принцип концентрації?

Можна розпочати із робочого стола. Коли займаєшся вирішенням якоїсь задачі нічого зайвого, що не стосується задачі, на робочому столі не має бути. Все лишнє тільки відбирає увагу від тої справи, якою займаєтесь в даний час. Одночасно варто займатися однією справою, але робити її якнайкраще. Не відволікатися на будь-які перерви і не переходити на інші справи доки не буде вирішена поточна.


Інший приклад. Шукати й спонсорувати тільки тих, хто має явні лідерські задатки. Сконцентрувати свою увагу саме на них. Навчити їх стати такими-ж снайперами млм. Саме снайперами, а не кулеметниками. Навіщо витрачати патрони :).

Загадка до теми. Хто має перевагу?

Новий українець під'їжджає до своєї вілли, а біля в'їзду сидять дві старенькі бабусі й обмивають кістки сусідам. Новий українець:


- Що ви тут ляси точите? Розсілися біля мого в'їзду. Ану розбіглися бігом!
- Синку, залиш нас у спокої, бо пожаліємось внукові.

- Внукові? та я тебе зараз… якщо твій внук не побо
їться, нехай приїжджає завтра на стрілку сюди о 17.00, побазаримо.
- Прийде, синку, прийде.


На другий день о 17.00 бабусі сидять як і сиділи. А кругом з'їжджаються джипи. Повиходив натовп дужих хлопців із битами, кастетами, питають у бабусі:
- Ну що, де ваш внучок, не прийшов? Напевно в штани наклав?
- Та прийшов ще годину тому. Але де він не знаю. Він же у мене снайпер.


То в кого перевага?
Я думаю, хлопцям не було сенсу тікати. Навіщо тікати від снайпера – помреш змученим. Адже в кулі філософія одна. ВОНА не вибирає ні статусу, ні віку, ні статі. І не має значення де ти живеш і хто ти є…

Отак і вишукую нові якості у снайпера. Застосовую до свого млм-бізнесу. Що найбільше підходить – беру собі на озброєння, інше відкидаю.
Я щиро вірю, що в мережевому маркетингу кожен може стати снайпером вищого класу. Все залежить від тренувань та навичок.

Нехай воля, навички та уміння стануть вашою зброєю. Внутрішня та зовнішня мотивація – патронами. А цілі – мішенню. Шукайте позитивні моменти в підготовці та діях, бо коли цілі досягнуті – їх ціна зникає. Як казав Наполеон Хілл: "Очікування й досягнення цілей набагато солодше ніж результат". Відчуйте спокій кулі, що летить в ціль.
Не має нічого кращого ніж людина, що прямує до мети; не має нічого гіршого ніж куля, що летить в ціль.

Адже для НЕЇ не має ні імен, ні чинів, ні віку, ні статі. Не має значення де ти живеш, ким ти став, чи не став…

З повагою,

Сергій Гартингер

Немає коментарів:

Дописати коментар