середу, 4 серпня 2010 р.

Нутрі-Калм – препарат для заробітчан

nspОдвічні питання для заробітчан:

Як не вибитися з сил?
Як підтримати в належному стані нервову систему?
Як підвищити продуктивність праці?

Заробітчани – це та категорія населення України, яка важко працює за кордоном з метою отримання трохи більших прибутків, ніж середній українець може заробити на звичайній роботі в Україні.

В такому складному середовищі (далеко від дому, ненормований робочий день, стреси, іноді суперечки) нерідко можна відчути себе «загнаним коником», проте великий ентузіазм і бажання допомогти дітям стати на ноги додають сил і людина ніби перероджується і з новою «іскоркою» в очах продовжує трудитися у намаганні заробити бодай на пару доларів чи євро більше.

Таке явище не може тривати довго…
Організм в шаленому темпі життя просто виснажуються. Це чимось нагадує новий автомобіль із салону (бажано Toyota Camry), яким постійно їздять на швидкості не менше 200 км./год. по нерівній дорозі з вибоїнами, при цьому вчасно не змащуючи деталі маслом. Скільки прослужить такий автомобіль?

Тому Компанія Nature's Sunshine Products розробила унікальний продукт Нутрі-Калм. Основним його призначенням є допомога організму протидіяти стресу і втомі, забезпечувати підтримку роботи нервової системи, покращувати продуктивність праці, нормалізувати сон.

Я розповідаю про цей препарат не на основі прочитаних матеріалів з різних джерел, а виходячи з власного досвіду застосування.

З Нутрі-Калмом я познайомився відносно недавно. Я – не заробітчанин; вважаю цей спосіб заробляння грошей не надто перспективним; принцип «доки можу – доти буду працювати заради дітей» зараз не виправдовує себе, тому що дітям потрібні здорові життєрадісні батьки, а не «живі банкомати» (нажаль, я ніяк не можу це пояснити своїй матері, яка вже тривалий час працює за кордоном).

Щоб розірвати «замкнуте коло», що з’єднує намагання батьків різних поколінь допомагати дітям ціною власного здоров’я, а іноді й життя, я намагаюся розвивати власний бізнес з компанією Nature's Sunshine Products.

Однак я не про це хотів розповісти. На даний час основним джерелом мого доходу є традиційний бізнес – приватна юридична діяльність. І хоча це є робота на себе, де ти належиш самому собі, не маєш начальників і працюєш тоді, коли хочеш – по суті це є та ж сама робота, бо якщо ти бажаєш мати хороше ім’я, то завжди повинен іти назустріч клієнтам, нехтувати особистим часом заради інших, працювати ввечері тощо.

Так от, коли я покинув роботу в державній установі і почав приватну діяльність, то спочатку я взявся за цю справу з великими амбіціями, всю корисну інформацію я сприймав як губка, і працював, не відчуваючи втоми, оскільки виконання певної роботи приносило конкретний матеріальний результат, що власне і є стимулом працювати.
mlm-заробітчани

Після кількох місяців таких «гонок» я відчув, що мій молодий організм дає збої – зранку вставати все важче, а ввечері, побачивши на ліжку свою подушку, я «виключався» як боксер Сосновський після вирішального удару Віталія Кличка.

В цей період я придбав Нутрі-Калм, що мені порадив лікар-нутріціолог з
м. Харкова як профілактичний засіб після проходження курсу лікування від шкірного захворювання (це не було пов’язано із моєю втомлюваністю). Я випив цілу баночку цього препарату. На свій сором скажу, що перед вживанням я навіть не поцікавився для чого призначений Нутрі-Калм.

Дивні речі, які почали відбуватися після прийому Нутрікалм:

- я прокидаюся вчасно не по сигналу будильника, а самостійно,
- лягаю спати не тоді, коли побачу свою подушку, а коли закінчу всі побутові справи;
- я значно менше втомлююся;
- завдяки покращенню уваги зросла моя ефективність та продуктивність праці.

Я відразу задумався звідки могли бути такі переміни. Ніби і працюю не менше, і харчуюся, як харчувався. Тобто ніяких кардинальних змін у моїх буднях не було. Пояснення лише могло бути в препараті, що я на той час приймав. Після прочитання Характеристики Нутрі-Калм мені все стало зрозумілим.

Тому рекомендую його всім, хто не сидить на печі, а активно працює.

Хочу наголосити, що вживання Нутрі Калму:

- не призводить до звикання, він не діє як кава (спочатку підбадьорює, а потім вибиває з сил);
- для підтримання працездатності організму та зменшення втомлюваності;
- його не потрібно вживати постійно;
- достатньо наситити організм потрібними вітамінами і мінералами і все буде працювати як годинник.

Для прикладу повернуся до того ж самого автомобіля - коли заправити повний бак палива, то автомобіль проїде не один десяток кілометрів без дозаправки. Звичайно, що час від часу потрібно повторювати прийом препарату, як власне і їсти.

Подумаймо про себе, адже вдома на нас чекають…

Як далеко би ви не знаходилися - посміхніться. Світ стане трошки кращим. Традиційний шматок позитиву.



Атаманюк Володимир Михайлович – менеджер компанії Nature's Sunshine Products, 26 років, м. Коломия, моб. тел. 098 25 70 219, 050 96 21 641.

Немає коментарів:

Дописати коментар