вівторок, 23 березня 2010 р.

То продукція NSP діє, чи так співпало?

То продукція NSP діє, чи так співпало?


Питання, які будуть актуальними вічно: чи діють БАДи? Чи варто їх приймати? Чи не має до них звикання, як до наркотиків?

В мене є своє бачення стосовно таких питань. Я вважаю, що всі позивні зміни при прийомі БАДів – приємний збіг.


Вперше такий збіг мене знайшов у Черкасах в кінці червня 2009 року.

Приємне літо, сонце, пляж, майже безхмарне небо, запах хвої і… тополиний пух, що так приємно радує слизлову оболонку рота, носа, очей. Алергія. Чотири роки підряд лікувався від алергії. Ще краще – в перший рік лікували від гаймориту. Неймовірні відчуття від декількох уколів цифтріаксону, коли нога відмовляє.

Тож, червень 2009 року. Вже було чітко визначено, що це алергія. Спробував репейник. Приємні симптоми майже відразу пішли в мінус. Як приємно вночі спати, дихаючи в ніс. З'явилися скептики: було зроблено висновок – співпало. Ну що ж, на цьому й порішили.

В рідної сестри із алергією ще важче. Приймали той же репейник. Знову приемне для мене (й не дуже для скептиків) "співпало".

В моєї мами (інваліда ІІІ групи) синдром хронічної втоми, болі в серці, постійний підвищений тиск. Наслідок 15-тирічного стажу роботи із свинцем. Приймала Бояришник Плюс. Ну, спочатку мама приймала через те, що я до неї причепився. А потім прийшов результат: втома вже не так наступала; серденько стало спокійнішим, а особливо вночі перестало турбувати; зменшився артеріальний тиск. На сімейній раді вирішили, що то співпало. Але БАДи мама не перестала приймати (коли я приїжджаю додому просить привести).

В мого друга (Атаманюка Володимира) досить тривалий час був (детальніше тут). Результати знову не заставили себе чекати. На порозі знову з'явилося оте надоїдливе "співпало".

Цікавий продукт HSN-W (кожа волосы ногти). Придбали для моєї дорогої дружини щоб трошки покращити вигляд волосся. Через деякий час нігті, які до цього часу були ломкими, почали радувати дружину своїми тактико-технічними характеристиками. Від нарощування напевно прийдеться відмовитись – свої ж кращі. Оце "співпало" вже стало системою.

Я для себе висновки зробив…

Ааа, щодо звикання до БАДів, чуть не забув. Ну що тут скажеш. Хіба що отак: для поповнення щоденної норми вітаміну C необхідно за день з'їдати 5 кілограмів апельсинів або 12 кілограмів бананів. А можна з'їсти 1 капсулу вітаміну C компанії NSP. Цікаво уявити людину, яка б звикла до 12 кілограмів бананів у день. І в капсулі вітамін саме в такому виді, який найлегше засвоюється організмом. В кожного є вибір.

І щоб "співпало" від нас далеко не тікало я особисто приймаю БАДи NSP щоденно. Виявляється, що за це ще й гроші платять. Ну, що скажеш, знову "співпало"!

Немає коментарів:

Дописати коментар