понеділок, 1 березня 2010 р.

ЯК ЗАКИПАЄ МОЗОК!


Добрий день!
Довгий час хотілося написати свою історію появи на безмежному полі МЛМ-бізнесу, але ніяк не доходили руки. Завжди то не було часу, можливості, ручки... Одним словом постійно були причини.
Передісторія достатньо стандартна - школа, училище, академія. І в один момент, не знаю точно коли це сталося, я вирішив, що потрібно щось змінювати, бо від тієї сірості, безвихідності та постійної нехватки грошей іноді в очах темніло. Почав шукати нові способи доходу. На той час із міліцією було вирішено (до цього працював у міліції).
З цього моменту почали відбуватися цікаві речі. Творець почав викладати події в одному напрямку - туди, де я не буду ні від кого залежати й зароблятиму стільки, скільки захочу. Однією із таких подій було прослуховування аудіо-семінару Олексія Луконіна "Секрети мільярдерів".
Як зараз памятаю - це буо у листопаді 2008 року у Шевченківському парку міста Харкова. Кожна фраза Луконіна як серпом різала по вуху. Здавалося все, що він розказує про середньостатистичного обивателя - це про мене. Аж боляче було слухати. Мозок так закипів, що готовий був вибухнути.
Із того моменту все почалося по новому. Прийшло нове розуміння, що все, що я робив до цього часу не мало значення. Цей аудіо-семінар був тим, що в той час мені потрібно було. Я почав вивчати як сам мережевий маркетинг, так і долі багатих людей. Майже до дрібниць вивчив біографії Білла Гейтса, Уоррена Баффета, Рокфеллера, сімї Ротшильдів... Список можна продовжувати довго.
Протягом року вивчав різні мережеві компанії, маркетинг-плани, продукти. На деякий час навіть трошки розчарувався в самій МЛМ-індустрії. Але потім прочитав книгу Роберта Алана "Множественные источники дохода" і все знову стало на свої місця. В голові знову стало гаряче. Книга стала останнім порогом до світу МЛМ.
Почав шукати компанію, яка би відповідала трьом критеріям:
1) Без великих стартових внесків та обовязкових місячних закупок (хоча би спочатку) - а може в мене не вийде;
2) Продукція повинна бути у сфері здоровя, на неї має бути попит;
3) Компанія має бути міжнародною із тривалою історією.
Так на горизонті появилася компанія Nature's Sunshine Products. Так появився й мій перший і єдиний спонсор Валерій Панін. Знайшов його через GOOGLE на його ж сайті http://nsp.kharkov.ua/. Зараз і сам вивчаю можливості мережі Інтернет для бізнесу. Створив (не без допомоги спонсора) свій власний сайт http://nsp-mlm.kiev.ua/. Роблю перші кроки на безмежних просторах МЛМ-Інтернет-бізнесу.
Не за горами така омріяна й багатьма описана фінансова свобода!

Немає коментарів:

Дописати коментар