середу, 17 березня 2010 р.

Відгук про застосування продукції компанії Nature's Sunshine Products

Атаманюк Володимир Михайлович – менеджер компанії Nature's Sunshine Products, 26 років, м. Коломия, моб. тел. 098 25 70 219, 050 96 21 641.

Приблизно 10 років назад після того, як я переніс смерть свого батька, в мене виникло шкірне захворювання, яке проявлялося у почервонінні окремих місць на обличчі, а згодом на грудній клітці та спині. Спочатку почервоніння з’являлося час від часу, а згодом стало постійним і супроводжувалося неприємним свербінням і виділенням скарлатини. Ще пізніше на волосяній частині голови з’явилася лупа. Причому частинки лупи, які виділялися із шкіри, були великими і створювали для мене певний дискомфорт.



Я самостійно перепробував дуже багато методів для лікування почервоніння та лупи: різноманітні мазі, які самостійно вибирав у аптеках, миття голови «дустовим» милом, відваром кропиви, лопуха, обліпихи, чистотілу; полоскання голови оцтом, яйцем тощо. Не говорячи вже про різноманітні шампуні, якими заповнені екрани телевізорів та газет.

Як це переважно у нас, українців, буває, до лікаря я звернувся, коли хвороба себе почала різко проявляти. Ніхто однозначної відповіді про вид та причини мого захворювання дати не міг. Діагнози давали – дерматит, сонячний дерматит, псоріаз, себорея, себорейний дерматит і т.д. Мені було призначено лікування мазями та спеціальними шампунями. Навіть, цікаво, одного разу я прийшов на прийом в одну з приватних клінік, де у 2004 році заплатив за прийом 40,00 грн. Мені було призначено лікування – уражені місця 2 рази на день мазати маззю, яка коштувала 2,00 грн.
Про традиційну медицину свій висновок я зробив…

З часом, за рекомендацією одного з товаришів я знайшов засіб, який на певний час позбавляв мене від лупи. 1 раз на тиждень я застосовував пасту «Сульсена», однак, коли я 1-2 рази пропускав використання цього засобу, лупа знову з’являлася.

Коли я почав співпрацювати з компанією Nature's Sunshine Products, то відразу в мене з’явилася надія на вирішення моїх проблем зі здоров’ям. Одному з найкращих моїх товаришів, який запросив мене в компанію, я сказав, що у разі, коли використання продукції дасть мені позитивний результат у боротьбі з моїм захворюванням, я буду будувати серйозний бізнес у компанії.

Під час консультації з лікарем у одному з діагностичних центрів компанії Nature's Sunshine Products останній зробив попереднє припущення, що я хворий на псоріаз. Однак, після аналізу верхнього покриву шкіри виявилося, що в мене на шкірі один з різновидів шкірного грибка.

Мені було призначено курс лікування в 3 етапи:

1. етап:

- Burdock/ Бердок (Репейник) - по 1 капс. 3 р/д (під час прийому їжі);
- Red Clover/ Ред кловер (Красный клевер) – по 1 капс. 2 р/д (під час прийому їжі);
- Nutri-Calm/ Нутри-Калм або HVP/Эйч Ви Пи (Хмель Валериана Стротоцвет) - по 2 капс. на ніч (під час прийому їжі);
- Імунофан (звичайна аптека) – 10 уколів (по 1 уколу через день);
- Мазь «Кандерм-БГ» (звичайна аптека) - змащувати уражені місця на ніч.

2. етап:

- Black Walnut/ Блек Волнат (Черный орех) - по 1 капс. 2 р/д (під час прийому їжі);
- Pau D`Arco/ По д'Арко - по 2 капс. 2 р/д (під час прийому їжі);
- Burdock/ Бердок (Репейник) - по 1 капс. 3 р/д (під час прийому їжі);
- Nutri-Calm/ Нутри-Калм або HVP/Эйч Ви Пи (Хмель Валериана Стротоцвет) - по 2 капс. на ніч (під час прийому їжі);
- Мазь «Кандерм-БГ» (звичайна аптека) - змащувати уражені місця на ніч.

3. етап:

- Omega 3 EPA/ Омега 3 - по 1 капс. 2 р/д (під час прийому їжі)
- Una De Gato/ Уна де гато (Кошачий коготь) по 1 капс. 2 р/д (під час прийому їжі).
- Chlorophyll liquid Жидкий хлорофилл – 1 чайна ложка на 100 гр. води 2 р/д (за 20 хв. до прийому їжі);
- Bifidophilus Flora Force/ Бифидофилус флора форс - по 1 капс. 2 р/д (під час прийому їжі).
- Мазь «Кандерм-БГ» (звичайна аптека) - змащувати уражені місця на ніч.

Перерва між етапами 5-10 днів.

Результат я отримав такий – за перших 7 днів використання почервоніння зникло майже повністю. Пізніше почервоніння на деякий час знову з’явилося, однак у легкій формі. На даний час я завершую 3-й етап лікування і будь-які ознаки захворювання практично зникли (залишилися лише невеликі бліді плями, які, надіюся, також з часом зникнуть). Ефективнішим стало використання пасти «Сульсена».

Проходження курсу лікування обійшлося мені приблизно 1000 грн., але для того, щоб бути здоровим, я готовий був заплатити й більшу ціну.
Крім основної мети використанням продукції я добився й іншого результату - зимою я хворів лише 1 раз. Це була застуда, викликана питтям великої кількості холодної води з метою втамувати спрагу (якщо людина не бережеться, то ніякі біодобавки не допоможуть). Однак застуда тривала лише 3 дні. У знайомих, які скептично відносилися до використання мною даної продукції, я запитував – чому Ви хворієте, використовуючи препарати з аптеки, а я ні?...

Також, завдяки проходженню курсу лікування, я щомісяця виконував норматив 30 балів по придбанню продукції і на даний час дійшов до рангу «Менеджера».

Здоров’я + дохід = те, що потрібно мені і кожному.


Менеджер компанії NSP Володимир Атаманюк.

Немає коментарів:

Дописати коментар