суботу, 8 травня 2010 р.

Лікування глистів народними засобами … заговорами?

Буквально недавно натикнувся на статтю в газеті "як можна вилікувати людину від глистів … заговором".
Великих букв у заголовку статті було достатньо аби привернути мою увагу. Адже я як правило взагалі не читаю газет по простій причині: там дуже мало позитивної інформації. Але так як я їхав в автобусі, то був час, та й взагалі мене стаття заінтригувала, оскільки мене завжди цікавили народні методи лікування.
Глисты у человека, фото, лечение, симптомы
Думаю, варто коротко описати симптоми гельмінтозу. Багато писати не буду, допускаю думку, що всі знають як їх підхопити, й що треба робити для профілактики. Основні симптоми: нудота, сильне слиновиділення, зниження апетиту, алергічні реакції (кашель, свербіння, нежить, висипання), підвищення температури, головокружіння, нічні страхи і навіть судороги. Ой, аж самому страшно.

А тепер – до способів лікування. Перший – заговор (або по народному нашіптування).

Спробую описати обряд максимально точно.
Необхідно дочекатись коли місяць (той що на небі) піде на зменшення (я так зрозумів коли він почне перетворюватися на букву "С") і тоді знайти чисту воду з криниці (вночі!), наговорити на неї деякі фрази і дати цю воду хворій людині. Якщо все зроблено правильно, то черв'яки вийдуть з людини в землю – звідки прийшли – разом із калом.

Тепер чи не саме головне: які слова потрібно наговорювати. Я їх виписав "місце черв'яка в яблуці, місце черв'яка в могилі, місце черв'яка в землі, місце його в коров'ячому лайні, а не в мені. Вийди, черв'яче, на своє місце, іди в яблуко, в могилу, в землю, в коров'яче лайно. Слово моє міцне й міцне. Амінь."


Перед цим мала бути досить серйозна підготовка до заговору. При чому деякі елементи її носили характер християнських обрядів.

Перед самим обрядом необхідно вивчити "Отче наш" і прочитати його.


Потім звернутися до Святих:


1. Во ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа;

2. Господи Ісусе Христе, молю тебе про милість;
3. Святий заступнику (ім'я святого), вислухай мене.

Тут викладається просьба (вище згадані слова про черв'яка).
На завершальному етапі декілька разів промовити фрази типу:

- "На горі камінь, на камені печать. Слово моє сильне".

- "Слово сказав, двері закрив, замок навісив, а ключ в мене в руці".
- "По шляху кінь скакав, підкову втратив. Я підкову підібрав, мідним цвяхом прибив. Слово моє сильне".


Думаю, що не варто надто скептично ставитися до такого методу. На підставі сьогоднішніх знань можу стверджувати, що в цьому є елемент навіювання, переконання. А якщо людину переконати, що вона здорова – як мінімум пів справи зроблено. Людська свідомість не має меж.


Інший спосіб – лікування природними засобами.
Найкращі лікувальні властивості від гельмінтозу має цибуля та часник.


Товчуть головку часнику (або дужа надрібно його січуть), а потім настоюють протягом ночі в стакані води. Зранку випивають за 15-20 хв. перед їжею. (не рекомендовано для тих хто хворіє гастритом або виразкою).


Інший спосіб. Товчену цибулю змішують зі старим салом (це по-українськи) і їдять. Чим більше – тим краще. До речі, ще в середні віки лікарі знали, що запах цибулі відганяє хвороби. Пояснити не могли, але знали. В наш час науковці пояснили і підтвердили цей факт.

Від глистів можна позбавитися й за допомогою того ж часнику із топленим або кип'яченим молоком. З'їсти хоча би 10 зубків часнику при цьому запивати молоком (думаю на найсмачніший рецепт). Потім випити що-небудь проносне.


Використовують часник і в якості клізми (а цей метод не самий приємний). 10 зубків часнику розтовкти, добавити 100 грам кип'яченої води або такого ж молока. Зцідити рідину й використовувати для 2-х клізм.


А є декілька методів лікування, що поєднують вікові знання народної медицини та найновіші досягнення науки. Це лікування препаратами компанії NSP. Я думаю ні для кого не секрет, що багато продуктів природи сьогодні не можуть мати тої дієвої сили яку вони мали декілька століть. Наприклад той же часник. Він не може мати тих цілющих властивостей, як раніше. Даються взнаки екологія, виснаженість ґрунтів …


Тому компанія NSP при виготовленні препаратів найбільше часу приділяє відбору сировини. Детальніше про часник можна дізнатися тут.
Є також такий продукт я "Перець, Часник, Петрушка", ряд інших природних препаратів, які не мають таких побічних впливів для печінки та всього організму як медикаментозні ліки. Більше детально про них можна дізнатися на сайті http://www.nsp-mlm.kiev.ua/

Думаю, що після такої масованої атаки у глистів не буде шансів!

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!


З повагою,
Сергій Гартингер

2 коментарі:

  1. Было дело)) Вкладка пропала и что я ни делала, вернуть ее не получалось. Перелопатила весь инет ничего не нашла, тогда решила просто перезагрузить комп. После перезагрузки она оказалась на месте))

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, я поменял шаблон и теперь вроде все нормально

    ВідповістиВидалити